Συμβουλές μάρκετινγκ – περιεχομένου για να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό

Δημιουργήστε μόνο περιεχόμενο σχετικό με τους χρήστες σας

Αντί να δημιουργήσετε πολύ περιεχόμενο, δημιουργήστε περιεχόμενο που σίγουρα θα συμφωνεί με το κοινό-στόχο σας.

Πάντα να συμβουλεύεστε τα “Αναζητήσεις σχετικές με” στα αποτελέσματα αναζήτησης για τη λέξη-κλειδί στόχευσής σας.

Κάντε ως στόχο σας να έχετε το καλύτερο περιεχόμενο στον ιστό για το θέμα και τις περιοχές εμπειρίας σας

Η δημιουργία περιεχομένου μέσω υπο-θεμάτων είναι μια χρήσιμη στρατηγική για την οργάνωση του περιεχομένου σας γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα. Κατά τη δημιουργία αυτών των ενοτήτων, διευκολύνετε τους χρήστες να κάνουν κλικ χωρίς να εγκαταλείπουν ποτέ τον ιστότοπό σας. Είτε πρόκειται για ενσωμάτωση μιας επιλογής “αγοράστε τώρα” είτε για να τους ζητήσετε να επισκεφτούν μια συγκεκριμένη σελίδα προϊόντος, βεβαιωθείτε ότι έχετε κερδίσει πρώτα την εμπιστοσύνη τους και στη συνέχεια το επόμενο βήμα.

Καταργήστε τα εμπόδια για μετατροπή

Ο ιστότοπός σας πρέπει να έχει μια σαφή διαδρομή για αγορά. Αντί απλώς να κατευθύνετε τους χρήστες προς μια σελίδα προϊόντος, δημιουργήστε ένα κουμπί αγοράστε τώρα απευθείας στην ανάρτηση άρθρου. Αυτό δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία και δίνει στους χρήστες που είναι έτοιμοι να αγοράσουν μια εύκολη επιλογή.

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο έχει μια σαφή διαδρομή για το επόμενο βήμα

Όταν δημιουργείτε ένα κομμάτι περιεχομένου, σκεφτείτε: “ποιο είναι το επόμενο βήμα που θέλω να κάνει ο χρήστης;” Είναι για να διαβάσει ένα κομμάτι περιεχομένου ή να κάνει μια αγορά; Συμπεριλάβετε σαφείς προσκλήσεις για δράση για να κατευθύνετε τους χρήστες να κάνουν το επόμενο βήμα.

Διευκολύνετε τους πελάτες στο να ολοκληρώνουν την αγορά.

Η εμπειρία των χρηστών είναι πιο σημαντική από ποτέ. Ένας κακώς σχεδιασμένος ιστότοπος είναι ο καλύτερος τρόπος να χάσετε τους πιθανούς πελάτες σας. Θέλετε να βοηθήσετε τους χρήστες να βρουν αυτό που χρειάζονται. Είτε αυτό είναι να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους ή να κάνουν μια αγορά.

Συμβουλή: Βοηθήστε τους χρήστες να ενεργούν, αλλά μην τους κατακλύζετε με πληροφορίες καθιστώντας τον ιστότοπο πολύπλοκο, με αναδυόμενα παράθυρα ή συνεχείς παρεμβολές.

Μενού