Google E.A.T και πως να το αυξήσετε

Το E-A-T (Expertise, Authoritativeness, και Trustworthiness) (Τεχνογνωσία, Αυθεντία και Αξιοπιστία) είναι μια έννοια που δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στην έκδοση των Οδηγιών Ποιότητας Αναζήτησης το 2014.

Αυτές οι οδηγίες χρησιμοποιούνται κατά τις αξιολογήσεις ποιότητας της αναζήτησης Google, στις οποίες προσλαμβάνει χιλιάδες δείκτες ποιότητας.

Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές:

Τεχνογνωσία: Πόσο ενημερωμένος είναι ο κάτοχος του ιστοτόπου ή ο συγγραφέας περιεχομένου σχετικά με το αντικείμενο το οποίο αναφέρουν.

Αυθεντία:  Η αξιοπιστία του ιστότοπου που δημοσιεύει το περιεχόμενο. Αυτό περιλαμβάνει οποιαδήποτε διαπιστευτήρια, εξωτερικές κριτικές, μαρτυρίες κλπ.

Αξιοπιστία:  Εξετάζει πόσο αξιόπιστος είναι ο συγκεκριμένος ιστότοπος. Ελέγχει τη συνολική ποιότητα του ιστότοπου και ιδιαίτερα παράγοντες όπως η ασφάλεια.

Πως θα αυξήσετε το E.A.T:

  • Βελτιστοποιήστε τη σελίδα Πληροφορίες “Σχετικά με εμάς
  • Βεβαιωθείτε ότι εμφανίζετε την εμπειρία των συνεργατών του ιστότοπου
  • Λάβετε μέτρα για να διαχειριστείτε τη φήμη σας
  • Συνεχίστε να βελτιώνετε το περιεχόμενό σας, τόσο υπάρχον όσο και νέο
  • Ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο
  • Περισσότερα Google Reviews
  • Δημιουργήστε μια FAQ σελίδα στον ιστότοπο σας
  • Διαδώστε το περιεχόμενο σας μέσω των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων
Μενού