Το 2019 αναμένεται περίπου 4 εκατομμύρια Έλληνες να δαπανήσουν περισσότερα από 5 δισ. ευρώ για online αγορές προϊόντων και υπηρεσιών. Για το 2018 οι κορυφαίες κατηγορίες online αγορών στην Ελλάδα, είχαν ως εξής:
- Διαμονή σε καταλύματα (50%),
- Ταξιδιωτικές υπηρεσίες (46%),
- Έτοιμο φαγητό (43%),
- Ένδυση/υπόδηση (42%),
- Εξοπλισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών (41%),
- Ηλεκτρονικές συσκευές (40%),
- Εισιτήρια για εκδηλώσεις (39%),
- Βιβλία (37%),
- Οικιακά είδη (36%),
- Είδη φαρμακείου (30%),
- Προσωπική φροντίδα (30%) και
- Ασφάλειες (26%).
Σύμφωνα με την μελέτη, η κατηγορία με τη μεγαλύτερη αύξηση το 2018 ήταν η «παραγγελία έτοιμου φαγητού», που έφθασε τα 500 εκατ. ευρώ σε αξία online αγορών. Όπως αναφέρεται στην μελέτη του ELTRUN, η ανοδική πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου σχετίζεται τόσο με την ψηφιακή ωριμότητα των ίδιων των καταναλωτών, όσο και με τη στροφή των ίδιων των εταιρειών προς το ψηφιακό κανάλι.
πηγή: news.gr