5 δισ. ευρώ τζίρος από τις online αγορές των Ελλήνων

Το 2019 αναμένεται περίπου 4 εκατομμύρια Έλληνες να δαπανήσουν περισσότερα από 5 δισ. ευρώ για online αγορές προϊόντων και υπηρεσιών. Για το 2018 οι κορυφαίες κατηγορίες online αγορών στην Ελλάδα, είχαν ως εξής:

  • Διαμονή σε καταλύματα (50%),
  • Ταξιδιωτικές υπηρεσίες (46%),
  • Έτοιμο φαγητό (43%),
  • Ένδυση/υπόδηση (42%),
  • Εξοπλισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών (41%),
  • Ηλεκτρονικές συσκευές (40%),
  • Εισιτήρια για εκδηλώσεις (39%),
  • Βιβλία (37%),
  • Οικιακά είδη (36%),
  • Είδη φαρμακείου (30%),
  • Προσωπική φροντίδα (30%) και
  • Ασφάλειες (26%).

Σύμφωνα με την μελέτη, η κατηγορία με τη μεγαλύτερη αύξηση το 2018 ήταν η «παραγγελία έτοιμου φαγητού», που έφθασε τα 500 εκατ. ευρώ σε αξία online αγορών. Όπως αναφέρεται στην μελέτη του ELTRUN, η ανοδική πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου σχετίζεται τόσο με την ψηφιακή ωριμότητα των ίδιων των καταναλωτών, όσο και με τη στροφή των ίδιων των εταιρειών προς το ψηφιακό κανάλι.

πηγή: news.gr

Μενού